Opinie o Nas
do kasy suma: 0,00 zł do darmowej dostawy brakuje 300,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana

Rabaty na zakup oświetlenia 

SPRAWDŹ ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

PRODUKTY

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Czas dostępności interesujących Cię produktów sprawdzisz bezpośrednio na ich stronach.

Wyróżniamy następujące przedziały (liczone w dniach roboczych):

OD RĘKI              WYSYŁKA W 24 H

5 DNI                   WYSYŁKA W MAKS. 5 DNI

7 DNI                   WYSYŁKA W MAKS. 7 DNI

14 DNI                 WYSYŁKA W MAKS 14 DNI

Po więcej informacji zapraszamy do zakładki DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW.

Czy przed zakupem mogę gdzieś zobaczyć lampę na żywo?

Najpopularniejsze lampy oferowane na stronie Lajtit.pl możesz obejrzeć w Salonie Oświetlenia w Łodzi (ul. Pabianicka 163 / 165). Przed przyjazdem prosimy o kontakt celem sprawdzenia, czy dana lampa znajduje się w salonie.

Zadzwoń: +48 604 688 227

Napisz: kontakt@lajtit.pl

Mam pytanie odnośnie produktu. Gdzie mogę je zadać?

  • Na czacie – znajdziesz go w prawym dolnym rogu strony.
  • Podczas rozmowy telefonicznej: +48 604 688 227
  • W wiadomości mailowej: kontakt@lajtit.pl.
  • Odwiedzając Salon Oświetlenia w Łodzi (ul. Pabianicka 163/165)

Czy kupione produkty posiadają gwarancję producenta?

Tak, wszystkie produkty kupowane w sklepie Lajtit.pl są nowe i posiadają gwarancję producenta. Jest to gwarancja 2-letnia lub 5-letnia. Dokładną informację o okresie gwarancji znajdziesz przy każdym produkcie.

Produkt popsuł się w okresie gwarancji, co zrobić?

Skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów postępowania gwarancyjnego.

Zadzwoń: +48 604 688 227

Napisz: kontakt@lajtit.pl

Czy możecie przyjechać do mnie do domu i mi doradzić w wyborze produktów?

Tak, nasi doradcy dojadą do Twojego domu czy biura i wspólnie z Tobą wybiorą najlepsze lampy. Usługa ta obowiązuje w Łodzi i okolicach. Szczegóły dotyczące doradztwa znajdziesz na stronie DOBÓR LAMP W DOMU KLIENTA.

Czy w zestawie z lampą otrzymam żarówki?

To zależy od producenta i typu lampy. Szczegółowych informacji w tym zakresie szukaj na stronie poszczególnych produktów.

Co to jest przechowalnia?

To miejsce, w którym możesz zapisać strony interesujących Cię produktów, by móc do nich wrócić później, z rodziną czy znajomymi. Robisz to poprzez kliknięcie przycisku DODAJ DO PRZECHOWALNI, znajdującego się na karcie produktu.

Przechowalnia dostępna jest wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników.

 

REJESTRACJA I LOGOWANIE

Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?

Nie, nie ma takiego obowiązku. Możesz dokonać zakupów bez rejestracji, podając tylko dane adresowe niezbędne do realizacji zamówienia.

Czy po złożenia zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie mailowe?

Tak, potwierdzenie złożenia zamówienia wyślemy Ci od razu po zakończeniu przez Ciebie procesu zakupu. Będziemy też wysyłać Ci osobne wiadomości informujące o skompletowaniu zamówienia czy jego wysyłce.

Jakie są korzyści wynikające z rejestracji?

  • Stały wgląd w status realizacji zamówień.
  • Możliwość wygodnego przeglądania historii zakupów.
  • Możliwość korzystania z przechowalni.
  • Zapamiętywanie koszyka.
  • Otrzymywanie rabatów i kuponów promocyjnych.

Nie pamiętam danych do logowania. Co zrobić?

Wejdź na stronę logowania. Pod oknem logowania znajdziesz napis: NIE PAMIĘTASZ HASŁA? – kliknij tutaj. Po przejściu na wybraną stronę wystarczy, że wpiszesz swój e-mail i klikniesz ZMIEŃ HASŁO. Nowe dane do logowania po chwili będą czekały w Twojej skrzynce mailowej.

 

ZAMÓWIENIA

W jaki sposób złożyć zamówienie?

Szczegółowe informacje o tym, jak krok po kroku przejść przez proces zakupów na Lajtit.pl, znajdziesz w zakładce JAK KUPOWAĆ?

Czy przed złożeniem zamówienia mogę porozmawiać z konsultantem na czacie?

Tak. Okno czatu znajdziesz w prawym dolnym rogu strony.

Pisz śmiało – odpiszemy najszybciej jak to możliwe.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak. Zadzwoń pod numer +48 604 688 227.

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem: przejdź na stronę MOJE KONTO. Znajdziesz tam aktualny status swojego zamówienia. Zarówno zarejestrowanym, jak i niezarejestrowanym użytkownikom po każdym zrealizowanym kroku (przyjęcie zamówienia, kompletacja, wysyłka etc.) wysyłamy też wiadomość mailową. W razie dodatkowych pytań możesz też do nas zadzwonić lub napisać.

Zadzwoń: +48 604 688 227

Napisz: kontakt@lajtit.pl

Złożyłem błędne zamówienie. Co zrobić?

Pilnie skontaktuj się z obsługą sklepu Lajtit.pl.

Zadzwoń: +48 604 688 227

Napisz: kontakt@lajtit.pl

Czy mogę anulować zamówienie?

To zależy od etapu jego realizacji. By uzyskać najświeższe informacje dotyczące etapu realizacji, skontaktuj się z obsługą naszego sklepu.

Zadzwoń: +48 604 688 227

Napisz: kontakt@lajtit.pl

Skąd mam pewność, że proces zakupów internetowych na Lajtit.pl jest bezpieczny?

Bezpieczeństwo transakcji zakupowych to dla nas kluczowa sprawa. Dlatego też strona Lajtit.pl posiada certyfikat SSL i objęta jest stałym nadzorem IT. Dokumenty takie jak regulamin oraz polityka prywatności i cookies przygotowane zostały przez renomowaną kancelarię prawną, której wytycznych precyzyjnie się trzymamy. Do tego dodajemy wiarygodne systemy szybkich płatności, rzetelne firmy transportowe oraz monitorowany proces bezpiecznego pakowania.

Pełne informacje dotyczące bezpieczeństwa w Lajtit.pl przeczytasz na stronie BEZPIECZEŃSTWO ZAKUPÓW.

 

PŁATNOŚCI

Jak zapłacić za zamówienie?

Dla Twojej wygody przygotowaliśmy dla Ciebie możliwość skorzystania z kilku różnych sposobów płatności.

  • szybkie przelewy elektroniczne (Przelewy24),
  • przelewy tradycyjne,
  • zakupy na raty,
  • pobranie,
  • płatność przy odbiorze osobistym.

Szczegółowe informacje sprawdzisz na stronie KOSZTY I CZAS DOSTAWY.

Czy mogę otrzymać dodatkowy rabat?

Zależnie od wielkości Twojego zamówienia, w koszyku naliczy CI się rabat od 5% (zamówienia 300-799 zł) do 18% (zamówienia 5 000-9 999 zł). Jeśli kupujesz produkty o łącznej wartości powyżej 10 000 zł – zapytaj o dodatkowy rabat.

Zadzwoń: +48 604 688 227

Napisz: kontakt@lajtit.pl

Rabaty nie naliczają się za produkty objęte odrębnymi promocjami. Szczegółowe informacje o progach rabatowych i zasadach ich osiągania znajdziesz na stronie RABATY.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Faktura VAT jest wysyłana mailowo do każdego klienta w chwili fizycznej wysyłki zamówienia.

Czy mogę kupować na raty?

Tak, możesz kupować na raty jeśli wartość Twoich zakupów wynosi pomiędzy 300 zł a 20 000 zł. Szczegółowe warunki sprawdź na stronie ZAKUPY NA RATY.

Kto ponosi koszty przesyłki zwrotnej w przypadku odstąpienia od umowy?

Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.

Na jakie konto mam przelać pieniądze za zamówienie jeśli wybrałem płatność przelewem tradycyjnym?

Numer konta otrzymasz w wiadomości mailowej, po złożeniu zamówienia.

Do kiedy muszę zapłacić za zamówienie?

Na wniesienie opłaty masz 7 dni od momentu złożenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie jest anulowane. Nie dotyczy to płatności za pobraniem i przy odbiorze osobistym.

DOSTAWY

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Na ostateczny czas dostawy mają wpływ trzy kwestie:

  1. czas dostępności produktów;
  2. wybrany sposób płatności;
  3. czas dostawy przez wybranego przewoźnika.

Wszystkie informacje ich dotyczące znajdziesz na stronie KOSZTY I CZAS DOSTAWY.

Ile zapłacę za przesyłkę?

Na koszt wysyłki wpływają:

  • wybrana forma transportu;
  • kraj dostawy (Polska, zagranica).

Każda paczka może mieć więc inny koszt wysyłki.

By dowiedzieć się szczegółów, zajrzyj na stronę KOSZTY I CZAS DOSTAWY.

Czy możecie wysyłać przesyłkę etapami (np. gdy zamówione produkty mają różne czasy dostępności)?

Tak, możemy. Poinformuj nas o takiej chęci w chwili składania zamówienia (wypełniając pole uwag do zamówienia) lub telefonicznie / mailowo po złożeniu zamówienia.

Zadzwoń: +48 604 688 227

Napisz: kontakt@lajtit.pl

Jakie są dostępne formy dostawy?

Po szczegóły zapraszamy na stronę KOSZTY I CZAS DOSTAWY.

Czy możliwa jest wysyłka za granicę?

Tak, wysyłka jest możliwa nawet na Antarktydę! Jednak wtedy musisz liczyć się ze zwiększonymi kosztami transportu, które różnią się w zależności od kraju docelowego. Dokładne koszty wysyłki potwierdzimy po otrzymaniu od Ciebie zamówienia (koszty podane w koszyku mają wartość orientacyjną).

Czy otrzymam potwierdzenie wysyłki mojego zamówienia?

Tak, w chwili wysyłki wyślemy Ci wiadomość e-mail.

Czy możecie wysłać dwa lub więcej zamówień w jednej paczce?

Tak, możemy. Prosimy o taką informację w uwagach do zamówienia bądź o kontakt telefoniczny / mailowy.

Zadzwoń: +48 604 688 227

Napisz: kontakt@lajtit.pl

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Tak, zamówienie możesz odebrać w Salonie Oświetlenia w Łodzi (ul. Pabianicka 163/165). SPRAWDŹ DOJAZD.

Ile dni czeka towar w punkcie odbioru?

Towar, w przypadku którego wybrałeś odbiór osobisty, czeka na Ciebie 2 tygodnie od momentu złożenia zamówienia. Po tym czasie kontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnienia braku odbioru.

Jak sprawdzić gdzie jest moja przesyłka?

Po wysłaniu paczki, w wiadomości mailowej podajemy Ci numer przesyłki. Wystarczy, że skopiujesz go, wejdziesz na stronę wybranego przez siebie dostawcy i wkleisz w odpowiednie okno.

Czy wysyłane towary są ubezpieczone?

Tak, wszystkie przesyłki DPD i InPost są ubezpieczone na kwotę do 5 000 zł. Przeczytaj więcej o ubezpieczeniach.

Jak mogę zwiększyć wysokość ubezpieczenia przesyłki?

Skontaktuj się w tym celu z obsługą sklepu, wcześniej wpisując odpowiednią informację w polu uwag do zamówienia.

Zadzwoń: +48 604 688 227

Napisz: kontakt@lajtit.pl

 

REKLAMACJE, ZWROTY, WYMIANY

Co zrobić, gdy zamówiony towar przyszedł uszkodzony?

Jeśli uszkodzone jest już samo opakowanie transportowe: reklamuj przesyłkę u firmy kurierskiej. Każda przesyłka jest bowiem ubezpieczona na kwotę do 5 000 zł. Procedurę reklamacji w DPD i InPost opisaliśmy na stronie UBEZPIECZENIE PRZESYŁEK.

Jeżeli opakowanie nie jest uszkodzone, a mimo to towar jest wadliwy, skontaktuj się z obsługą sklepu Lajtit.pl.

Zadzwoń: +48 604 688 227

Napisz: kontakt@lajtit.pl

Ile mam czasu na zgłoszenie reklamacji?

Reklamację gwarancyjną możesz zgłosić przez cały czas obowiązywania gwarancji producenta na dany produkt (najczęściej są to 2 lata, niekiedy 5 lat).

Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji?

Rozpatrzenie reklamacji trwa do 14 dni od momentu dotarcia do nas reklamowanego towaru.

Czy mogę wymienić kupiony towar?

Tak, zgodnie z prawem masz na to 14 dni od chwili odebrania paczki.

Jak zgłosić chęć zwrotu?

Skontaktuj się z nami.

Zadzwoń: +48 604 688 227

Napisz: kontakt@lajtit.pl

Ile mam czasu na zwrot towaru?

Zgodnie z ustawą O prawach konsumenta, na zwrot zakupionego towaru masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Jak długo będę czekał na zwrot pieniędzy?

Zwrotu dokonujemy najszybciej jak to możliwe. Dokładamy wszelkich starań, byś nie musiał długo czekać.

Na jaki adres odesłać reklamowany / zwracany / wymieniany towar?

Oświetlenie Lajtit.pl

ul. Pabianicka 163/165

93-490 Łódź

Czy muszę skorzystać z formularza reklamacji / zwrotu / wymiany dostępnego na stronie Lajtit.pl?

Formularze reklamacji, zwrotu i wymiany stworzyliśmy po to, by ułatwić Ci dokonanie zwrotu – bez potrzeby szukania dokumentów w innym miejscu czy zastanawiania się nad kompletnością zawartych w nich informacji. Formularz zwrotu (odstąpienia od umowy) znajdziesz tutaj. Jednak nie ma problemu byś zgłosił reklamację na innym, dowolnym druku. Ważne tylko, by znalazły się na nim Twoje dane osobowe, numer zwracanego zamówienia, nazwa zwracanego produktu oraz Twój numer konta (w przypadku zwrotu).

REGULAMIN ZAKUPÓW, POLITYKA PRYWATNOŚCI

Gdzie znajdę regulamin zakupów sklepu Lajtit.pl?

Regulamin zakupów sklepu Lajtit.pl umieszczony jest na stronie: lajtit.pl/regulamin_zakupow.

Gdzie znajdę politykę prywatności i cookies sklepu Lajtit.pl?

Polityka prywatności i cookies sklepu Lajtit.pl jest umieszczona na stronie: lajtit.pl/polityka_prywatnosci

Kto jest administratorem moich danych osobowych?

Administratorem Twoich danych osobowych jest Oświetlenie LAJTIT Jacek Stawicki, kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl