Opinie o Nas
do kasy suma: 0,00 zł do darmowej dostawy brakuje 300,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana

TWOJE ZAKUPY SĄ UBEZPIECZONE NA CZAS TRANSPORTU

Dbamy o to, by cały proces zakupowy był w pełni bezpieczny. Dlatego też każda z przesyłek opuszczających nasz sklep za pośrednictwem firm DPD i InPost jest ubezpieczona. Dzięki temu wysyłka jest chroniona przez cały okres transportowy. Ubezpieczając przesyłkę można uchronić się przed dodatkowymi opłatami na wypadek przyjścia uszkodzonej paczki lub zaginięcia. 

KWOTA UBEZPIECZENIA PRZESYŁEK

W cenie przesyłki gwarantujemy ubezpieczenie DPD i InPost do kwoty 5000 zł.

Jeśli zamawiasz towar o większej wartości i chciałbyś go ubezpieczyć na wyższą kwotę, dodaj taką informację w uwagach do zamówienia, bowiem w taki sposób zabezpieczysz wysyłkę. Możesz to sprawdzić u danego przewoźnika na stronie (np. InPost ubezpieczenie Allegro Kurier24) lub w regulaminie przesyłek dla klientów DPD.

CO ZROBIĆ GDY TOWAR DOTARŁ USZKODZONY?

Gdy opakowanie przesyłki jest wyraźnie uszkodzone, możesz reklamować przesyłkę. W tym celu musisz wykonać kilka poniższych kroków.

PACZKOMATY INPOST

  1. Zrób zdjęcie uszkodzonej paczki (opakowania transportowego przed rozpakowaniem oraz samego produktu)
  2. Jeśli możesz: udaj się do najbliższego biura InPost w celu spisania protokołu szkody.
  3. Wejdź na stronę REKLAMACJE INPOST i wypełnij znajdujący się na niej formularz reklamacyjny.
  4. Poczekaj na kontakt ze strony pracownika InPost.

PRZESYŁKA KURIERSKA DPD

  1. Poproś kuriera dostarczającego paczkę o spisanie protokołu szkody.
  2. Zrób zdjęcie uszkodzonej paczki (opakowania transportowego przed rozpakowaniem oraz samego produktu).
  3. Wejdź na stronę REKLAMACJE DPD i wypełnij znajdujący się na niej formularz reklamacyjny.
  4. Poczekaj na kontakt ze strony pracownika DPD.

 Bezpieczna wysyłka

Newsletter
Zapisz się i pierwszy otrzymuj promocje, nowości, porady.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl