
TWOJE ZAKUPY SĄ UBEZPIECZONE NA CZAS TRANSPORTU
Dbamy o to, by cały proces zakupowy był w pełni bezpieczny. Dlatego też każda z przesyłek opuszczających nasz sklep za pośrednictwem firm DPD i InPost jest ubezpieczona. Dzięki temu wysyłka jest chroniona przez cały okres transportowy. Ubezpieczając przesyłkę można uchronić się przed dodatkowymi opłatami na wypadek przyjścia uszkodzonej paczki lub zaginięcia.
KWOTA UBEZPIECZENIA PRZESYŁEK
W cenie przesyłki gwarantujemy ubezpieczenie DPD i InPost do kwoty 5000 zł.
Jeśli zamawiasz towar o większej wartości i chciałbyś go ubezpieczyć na wyższą kwotę, dodaj taką informację w uwagach do zamówienia, bowiem w taki sposób zabezpieczysz wysyłkę. Możesz to sprawdzić u danego przewoźnika na stronie (np. InPost ubezpieczenie Allegro Kurier24) lub w regulaminie przesyłek dla klientów DPD.
CO ZROBIĆ GDY TOWAR DOTARŁ USZKODZONY?
Gdy opakowanie przesyłki jest wyraźnie uszkodzone, możesz reklamować przesyłkę. W tym celu musisz wykonać kilka poniższych kroków.
PACZKOMATY INPOST
- Zrób zdjęcie uszkodzonej paczki (opakowania transportowego przed rozpakowaniem oraz samego produktu)
- Jeśli możesz: udaj się do najbliższego biura InPost w celu spisania protokołu szkody.
- Wejdź na stronę REKLAMACJE INPOST i wypełnij znajdujący się na niej formularz reklamacyjny.
- Poczekaj na kontakt ze strony pracownika InPost.
PRZESYŁKA KURIERSKA DPD
- Poproś kuriera dostarczającego paczkę o spisanie protokołu szkody.
- Zrób zdjęcie uszkodzonej paczki (opakowania transportowego przed rozpakowaniem oraz samego produktu).
- Wejdź na stronę REKLAMACJE DPD i wypełnij znajdujący się na niej formularz reklamacyjny.
- Poczekaj na kontakt ze strony pracownika DPD.